17 september 2009

Lieve Franse Meisjes (58)

Mooie praatjes dat je gewoon hetzelfde zal blijven doen als je een kind krijgt. Sinds de geboorte van mijn zoon (inmiddels al weer 9 weken) heb ik nog geen concert bezocht. Wel heb ik een lijstje met concerten waar ik vroeger (vroegah) al lang kaartjes voor zou hebben gekocht, maar waarvoor ik nu met mezelf heb afgesproken dat ik pas op het laatste moment zal beslissen om er naar toe te gaan. Zoals eerder gezegd nog zonder positief resultaat. Dit weekend gaat het dan toch gebeuren, want zaterdag ben ik weer eens in Paradiso te vinden bij het concert van Sam Baker, het enige concert waar ik wel al weken kaartjes voor heb liggen. Eigenlijk zou ik zondag ook wel weer willen, want er is weer eens een lief Frans meisje in het land. Berry zal in Amsterdam gaan zorgen voor een zonnige zondagmiddag. De kans dat ik bij zal zijn is jammer genoeg klein.

Berry - Demain (Mademoiselle)

Geen opmerkingen: