09 juni 2006

Frizzle Sizzle

Vorige week speurde ik, voor een stukje op Splendida, het internet af naar een geslaagde Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival, aangezien ik er zelf geen enkele kon verzinnen. Dat ik niets kon verzinnen bleek terecht, want wat een troep hebben we als Nederlanders over de rest van Europa uitgestort. Ook slecht, maar zo slecht dat het weer leuk wordt, en tevens een essentieel onderdeel van mijn jeugd (geef toe dames, jullie hebben het nummer allemaal blootsvoets staan playbacken) waren de meisjes van Frizzle Sizzle.
Het bleek geen enkel probleem het nummer Alles heeft een ritme te vinden op internet. Blijkbaar heeft half Nederland het nummer op zijn/haar computer staan, en na vandaag jij en ik dus ook:

Frizzle Sizzle - Alles heeft een ritme

Geen opmerkingen: