05 december 2006

Lieve Franse Meisjes (37)


Ik ben me er zeer van bewust dat ik de laatste tijd weinig Lieve Franse Meisjes heb laten horen. Dit komt voornamelijk door een chronisch gebrek aan tijd, waardoor ik geen tijd heb uren over het internet te struinen, op zoek naar leuk Frans materiaal.
Gelukkig ruimde onlangs iemand zijn cd-collectie op, vond daartussen een niet meer door hem gewenste cd (Chick Habit) van April March en gaf hem aan mij, waardoor ik nu weer een (kort) stukje over Franstalige muziek zit te tikken. Mijn dank is groot!

April March - Tu Mens (Chick Habit)

April March - Le Temps De L'Amour (Chick Habit)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

he wout,

ik kom bij jou oud en nieuw partyen. kan ik blijven pitten?

paul

Anoniem zei

Wouter is de hele week op cursus, dus even een antwoord van zijn eega: Ja, natuurlijk kun je bij ons blijven slapen!

Wouter zei

En Wouter mag dan wel op curus zijn, en dus geen muziek kunnen posten, internet heeft hij wel gevonden op dit instituut...

Leuk dat je komt!

Anoniem zei

weer met open armen ontvangen. mooi. beetje kansloos wouter, veel werken en cursussen volgen. we gaan toch niet veryuppen?
=)

Anoniem zei

Indien nodig ook mogelijk om met ons mee terug naar Brabant te rijden Paulus! Ik blijf nuchter en we hebben nog plaats. Als je liever blijft pitten, natuurlijk ook oke!