09 februari 2007

All Girl Summer Fun Band


Aangezien ik bij het vorige weeralarm (u weet wel met die storm) de nacht op een bank door moest brengen, ben ik gisteren halverwege de dag maar van mijn werk naar huis vetrokken om daar onbezorgd verder te werken. Zoals bekend was het deze keer allemaal zo erg niet, dus achteraf (maar ja, achteraf is het mooi wonen, zou Theo Maassen zeggen) helemaal voor niets.

Bijkomend voordeel was wel dat ik thuis lekker met de stereo op een ongegeneerd hoog geluidsniveau aan de slag kon. Ik haat sneeuw (ik ga niet voor niets niet met mijn eega mee op wintersport) en ben ontzettend toe aan warme zonnestralen, dus maar iets vrolijks uitgezocht.

Zo zat ik dan in de sneeuw te werken met zomerse meisjesmuziek van de All Girl Summer Fun Band (rammelende indiepop in de stijl van bijvoorbeeeld wijlen That Dog) op de achtergrond. Een heerlijk contrast...

All Girl Summer Fun Band - Canadian Boyfriend

All Girl Summer Fun Band - Cutie Pie

All Girl Summer Fun Band - Theme Song

Geen opmerkingen: