23 februari 2007

Husky Rescue

Mijn ziekte heeft me deze week in ieder geval nog iets opgeleverd: Husky Rescue. Aangezien ik mezelf en mijn lief (die de volgende dag natuurlijk gewoon moest werken) al zo'n beetje de hele nacht had wakkergehouden met mijn continue hoestbuien, heb ik uiteindelijk m'n bed maar verlaten om het restant van de nacht op de bank door te brengen.

Daar zit je dan om een uurtje of 5, rochelend als een oude man en inmiddels klaarwakker. Dan de tv maar even aan en verdomd, op MTV komt zowaar een leuke clip voorbij. Vrolijk dansende meisjes in zomerjurkjes en een grappig liedje, dat doet verlangen naar lekker weer, tuinfeesten en een betere gezondheid.

Met de gezondheid gaat het inmiddels langzaam weer de goede kant op, nu de zomer nog... Wie geeft het eerste tuinfeest? En wie nodigt Husky Rescue uit?

Husky Rescue - Nightless Night (Ghost Is Not Real)

Geen opmerkingen: