26 maart 2007

Cover van de week: Peter Bjorn & John


Peter Bjorn & John doen het heel wat beter met hun versie van Paul Simons Me And Julio Down By The Schoolyard. Dit Zweedse drietal werd vorig jaar met name bekend door hun hitje Young Folks, waarmee ik nog steeds zo'n beetje iedere ochtend wakker wordt aangezien Giel Beelen het veelvuldig gebruikt in de tien minuten radio die ik iedere dag luister.

Toevallig had ik ook nog een cover van Young Folks liggen, van een Japanner genaamd Shugo Tokumaru, dus die gooien we er ook gewoon bij. En omdat ik het zo'n lekker nummer blijf vinden ook nog maar eens de originele versie van Me And Julio:

Peter Bjorn & John - Me And Julio Down By The Schoolyard (Paul Simon Cover)

Peter Bjorn & John - Young Folks (Writer's Block)

Shugo Tokumaru - Young Folks (Peter Bjorn & John Cover)

Paul Simon - Me And Julio Down By The Schoolyard (Paul Simon)

Geen opmerkingen: