19 januari 2008

Schreeuwtherapie

Toen ik deze week een mailtje ontving van Tivoli waarin een optreden van Mike Patton werd aangekondigd maakte mijn hart toch weer een sprongetje. Patton blijft namelijk één van de helden uit mijn puberteit. Jammer genoeg zag ik hem destijds nooit live met Faith No More, maar wel tijdens een indrukwekkend optreden van Mr. Bungle. Wat hij de laatste jaren maakte kon me niet echt meer boeien, maar toen ik die aankondiging van Tivoli zag was er toch weer hoop op iets moois. Hoop die als sneeuw in de motregen wegsmolt, want voor de zekerheid hadden ze er een filmpje bijgevoegd waar Patton een voorproefje geeft. Het filmpje uitkijken was al een hele zit, laat staan als je er een uurtje live naar moet gaan staan kijken. Briljant is overigens wel de muziekstandaard links in beeld. Die heb je ook wel nodig als je dit elke avond hetzelfde wil doen. Ben alleen wel benieuwd hoe je zoiets noteert....

Geen opmerkingen: