22 mei 2006

Cover van de week: The Decemberists

Ondanks het feit dat ik die avond doodziek was, ik helemaal alleen naar Paradiso was gegaan, mijn aansteker het reeds voor het eerste nummer begaf, het meisje naast me daardoor het idee kreeg dat ik haar aan het stalken was, mijn lievelingsliedjes niet werden gespeeld, Petra Haden niet aanwezig was, ze geen shirtje in mijn maat meer hadden etcetera. etcetera......

.....was het concert van The Decemberists van afgelopen donderdag een groot succes. De eerste keer dat je een band live ziet spelen is altijd al extra bijzonder, maar wanneer Colin Meloy in For My Own True Love (Lost At Sea) weemoedig "Mister Postman, do you have a letter for me?" zingt, pinkt de hele zaal een traantje weg. Wat een stem, wat een kippenvel!

The Decemberists - Human Behaviour (Bjork Cover)

The Decemberists - For My Own True Love (Lost At Sea) (Picaresque)

Bekijk hier de foto's van het concert.

Geen opmerkingen: