11 mei 2006

Tilly And The Wall


Deze week is Architecture In Helsinki bezig met een uitgebreide tour door Nederland. Lange tijd twijfelde ik of ik naar het concert in de Ekko van aanstaande vrijdag zou gaan of niet, tot ik zag dat het voorprogramma verzorgd wordt door Tilly And The Wall. Aangezien ik hun eerste album, genaamd Wild Like Children, erg leuk vind en ik met name erg benieuwd ben naar de live-percussie kan ik niet wachten ze eens een keer te zien optreden. De percussioniste van Tilly And The Wall maakt namelijk geen gebruik van een drumstel, maar begeleid de nummers al tappend.

Deze maand verschijnt ook het nieuwe album van de band. Als het ene nummer dat ik er tot nog toe van te horen kreeg (Bad Education) een voorbode is voor de rest van het album, zit het met de kwaliteit van de liedjes op Bottom Of Barrels ook wel goed.

Tilly And The Wall - Bessa (Wild Like Children)

De rest van Wild Like Children kan je hier (legaal) downloaden.

Geen opmerkingen: